یزدفردا "کلماتیان از کانون مساجد:گزارش عملکرد6 ماهه دوم سال 1389 کانون فرهنگی هنری دارالشفا’ تدوین شد.

 در این گزارش که مشتمل بر ۲ صفحه سرفصل ویک مقدمه است همه فعالیتهای این کانون ماهه دوم سال 1389 ارائه گردیده است .در این گزارش همچنین بخشی با عنوان کانون دارالشفاء در صفحات وب که  انعکای اخبار کانون دارالشفاء در صفحات سایت ها و خبرگزاری های محلی استانی و کشوری است گرداوری شده است .

شایان ذکر است این گزارش به دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد و سایر نهادها و موسسات ذیصلاح ارسال شده است.

در مقدمه این گزارش آمده است: به حول و قوه الهی و تحت عنایات حضرت حجت (عج) ودستورات ولی امر مسلمین جهان، با همت و تلاش مضاعف مدیران واعضای کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ  و البته با مساعدت های دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد و نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش زارچ و همه نهاد های دولتی و غیر دولتی همیار شاهد فعالیت های خوب و در خور توجهی از کانون دارالشفاء زارچ در 6 ماهه دوم سال ۱۳۸۹هستیم . کسب رتبه های برتر کشوری و استانی در مسابقات و جشنواره ها و دریافت تقدیرنامه ها ی متعدد از مقمامات کشوری و استانی  و شهرستانی  بویزه تقدیر دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری استان یزد به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند (سالروز تاسیس کانون اهی فرهنگی هنری مساجد) از جمله این موفقیت ها بوده است .انچه در پیش رو است گزارشی از فعالیت های کانون در 6 ماهه دوم سال ۱۳۸۹می باشد امید است با حمایت های  بی دریغ متولیان امر شاهد شکوفایی و فعالیت چشم گیر در سال 1390 نیز باشیم.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات این گزارش به  وبلاگ کانون دارالشفا زارچ به آدرس http://k-daroshafa.blogfa.com/  مراجعه کنند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا